Uncategorized

Cum poți să atragi mai mulți clienți în magazin?

Este esențial să învățați cum să atrageți atenția clienților și să învățați cum puteți folosi sistemele de afișare pentru a încuraja oamenii să intre în magazin. Totul se bazează pe felul în care se prezintă magazinul pentru trecători și cât de atrăgător arată în comparație cu concurenții. Există o mulțime de posibilități prin care le puteți face o impresie foarte bună potențialilor clienți care trec pe lângă magazin și pentru a crește numărul de clienți care intră în magazin.

Afișare în vitrină

Sistemele de afișare pentru ferestre sau vitrine sunt cel mai simplu mod de a atrage atenția unui client. În funcție de spațiul pe care îl aveți la dispoziție, puteți utiliza ferestrele sau vitrinele pentru a construi fie un afișaj 3D mare în spatele geamului, fie un afișaj 2D pe bază de poster.

Un studiu din Jurnalul de vânzare cu amănuntul și servicii pentru consumatori afirmă că: „Afișajele axate pe produs transmit mesaje concrete și astfel facilitează înțelegerea produselor în sine pentru a influența deciziile de intrare a cumpărătorilor în magazin.

Vitrinele magazinelor funcționează în principal inspirând și permițând clienților să deducă informații despre magazin.

Multe studii au arătat că cheia pentru o fereastră sau vitrină de succes este creativitatea, deoarece, în general, procentele mai mari de clienți intră în magazine care au afișaje de ferestre creative, în comparație cu afișajele bazate pe informații. Magazinele mari, cum ar fi mall-urile sau centrele comerciale, sunt foarte experimentate în crearea acestor tipuri de afișaje, adesea cu bugete foarte mari în spate.

Va trebui să vă diferențiați față de concurență alegând teme care să reflecte imaginea mărcii. Dacă aveți mai multe avantaje sau beneficii pentru clienți decât concurența, atunci informați lumea prin afișajele de pe fereastră sau vitrină.

Dacă vindeți produse similare cu concurența, atunci luați în considerare prezentarea ofertelor competitive. Mulți clienți se îndreaptă către un magazin universal cu o idee clară despre produsul pe care urmează să îl cumpere.

Dacă clienții văd același produs la un preț mai bun în vitrina, atunci este mai probabil o să intre în mazagin.

People stopper / Panou pietonal

Dacă vitrina nu atrage atât de multă atenție pe cât ți-ai dori, atunci un people stopper / panou pietonal poate fi soluția pentru dvs., deoarece sunt mai greu de neobservat.

Majoritatea oamenilor decid dacă intră sau nu într-un magazin în câteva secunde de la vizualizarea afișului, astfel încât designul people stopper-ului este esențial pentru succesul promoților sau ofertelor și pentru numărul de persoane care intră în magazin. Ofertele speciale și ofertele cu reduceri sunt întotdeauna populare printre cumpărători.

Stilul people stopper-ului pe care îl alegeți ar trebui să reflecte cu exactitate magazinului. Pub-urile și restaurantele vor descoperii că tabla de scris cu cretă sau people stopper-ele din lemn vor funcționa foare bine, deoarece acest stil evocă un sentiment de căldură, ospitalitate și valori familiale pe care clienții le așteaptă de la un restaurant, cafenea sau pub. People stopper-ul din aluminiu sunt perfecte pentru magazinele de modă și articole de uz casnic, deoarece sunt moderne și practice. Păstrați-vă mesajele clare și simple pentru a vă convinge clienții să ia o decizie rapidă de a intra în magazin.

Reclame luminoase LED

Prin natura lor, Reclame luminoase LED sunt foarte vizibile pentru oamenii care trec, datorită luminozități lor. Reclame luminoase LED vin în diferite forme și dimensiuni, de la casete / rame montate pe perete, până la totemuri independente mari.

Standurile iluminare din spate cu LED-uri sunt minunate pentru a fi utilizate de restaurante, care au în mod tradițional cea mai mare ocupare seara, deoarece iluminarea meniului lor este atractivă pentru cei care caută un loc unde să mănânce.

Acest tip de afișaj de meniu în aer liber este ideal pentru pub-uri și restaurante situate în zone cu trafic mare.

Afișajele din vitrine  pot fi făcute și mai atrăgătoare din punct de vedere vizual pentru consumatori cu ajutorul ramelor click cu LED sau casetelor textile cu LED.

Digital signage

Ecranele digitale devin rapid populare pentru comercianții cu amănuntul. Cumpărătorii devin din ce în ce mai pretențioși față de comercianții cu amănuntul, așteptându-se să ofere mai mult decât un produs clasic. Ecranele digitale au determinat consumatorii să perceapă un magazin ca fiind mai sofisticat, modern și actual.

Afișajele digitale pot fi setate pentru a reda mesajele publicitare pe o buclă, astfel încât să vă puteți adapta mesajele pentru a apărea la momentele relevante ale zilei. Ai o ofertă de dimineță? Setați un afișaj promoțional care face publicitate ofertei de redare între orele 09 și 12. Spre deosebire de afișele cu LED-uri, afișajele digitale pot prezenta imagini în mișcare și sunt, de asemenea, interactive dacă utilizați un ecran tactil.

Deși afișajele digitale sunt inițial mai scumpe decât afișele tipărite, acestea vă pot economisi banii pe termen lung, deoarece sunt atât de simple de actualizat.

Dacă doriți să schimbați afișul unei veitrine în fiecare zi sau săptămânal, va trebui să plătiți costurile de imprimare a afișului. Cu un afișaj digital, pur și simplu încărcați noul poster sau videoclipul direct pe ecran.

84% dintre comercianții cu amănuntul din Marea Britanie consideră că semnalizarea digitală creează o notorietate semnificativă a mărcii.

Când vedeți rezultatele care arată puterea Digital Signage în comerțul cu amănuntul, în comparație cu afișele tipărite tradiționale, este greu de argumentat de ce nu merită investiția inițială. Cercetările întreprinse de Fourcast arată că firmele care utilizează digital signage au înregistrat în medie o creștere de 3% a veniturilor din magazine. Studiile ulterioare efectuate de Grupul APS, care au chestionat 1,6 milioane de persoane, au arătat că:

  • 6,6% dintre cumpărători au aruncat o privire asupra afișelor tradiționale.
  • 9,9% dintre cumpărători au privit un ecran digital care arată conținut static – o creștere de 50% față de afișul tradițional.
  • 11,7% dintre cumpărători au privit un ecran digital care arată conținut animat – o creștere de 77% față de afișul tradițional.

Rezumat

Indiferent dacă intenționați să deschideți un magazin nou sau ați deschis deja unul, este obligatoriu să vă folosiți vitrina pentru a atrage clienți în magazinul dvs. Acum, mai mult ca oricând, clienții caută experiențe atunci când fac cumpărături.

Acum, că știți case sunt cele mai eficiente soluții pentru a atrage atenția trecătorilor, le puteți implementa în propriile magazine.

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l luați în considerare atunci când încercați să creșteți traficul pentru magazinul dvs. este să încercați să creați o atmosferă care să fie primitoare și atrăgătoare. Prima experiență a unui client cu magazinul dvs. va determina dacă revine sau nu.

Sperăm că ați găsit acest ghid util când vine vorba de a face magazinul dvs. să iasă în evidență.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *